Anmäl dig till årsmöte via Easymeet

Den 12:e mars klockan 15.00 är det dags för SMMAF’s årsstämma, och vi vill se era föreningar representerade i mötet! Årsmötet hålls online via plattformen Easymeet Online, och det är enkelt att registrera sig som ombud. Gå in på den här länken och scrolla ner till tredje sidan där du hittar Svenska MMA-förbundet, och klicka på Registrering av ombud, så kommer du till en registreringssida där du kan anmäla dig.

OBS! Registreringen för ombud öppnar 23/2 och stänger tre dagar innan årsstämman!

Vill du anmäla dig till en publikplats på årsstämman, där du kan se mötet men inte delta? Då går du in på samma länk som ovan, på första sidan hittar du Publikplats. Klicka på länken under, så kommer du till en registreringssida där du fyller i din e-postadress, ditt namn och din förening, och sen får välja vilket årsmöte du vill vara med på. Välj Svenska MMA-förbundet.

Registrering för publikplats är öppen nu och stänger tre dagar innan årsstämman.

den här länken kan du se den preliminära röstlängden, dvs hur många rösträtter föreningarna har, för 2022.

Har du några frågor om hur du registrerar dig? Kontakta oss på Facebook Messenger eller på info@smmaf.se

Facebooktwittermail